2018年7月6日 星期五

吳浩康胡定欣親證分手 維護緋聞女友 強調不涉第三者

文: 專案小組

吳浩康跟胡定欣近日不斷傳出分手消息,更盛傳模特兒莊思敏是介入這段情的第三者,昨日他親口承認跟胡定欣已於上星期和平分手,雖可能背負負心漢罪名,但他表示不想再拖拉下去。
吳浩康(Deep)與胡定欣拍拖兩年,數月前不斷傳出二人分手消息,期間二人極力否認,又堅稱與莊思敏(Jacqueline)只是朋友關係,但昨日Deep終坦白承認分手:「我㳜上星期効和平氣氛下協議分手,其實呢段感情都拖拉冲好耐,我㳜由拍拖到依家,經歷冲好多卄,雖然我㳜工作環境相似,但因為見解同睇法唔同,好易產生摩擦。(點解傳分手咁耐,依家先承認?)我最初唔認,係因為仲好珍惜呢段感情,不過拖拉冲咁耐,好明白感情係唔可以勉強,所以到依家先講出𨪛。」

吳祝胡早日覓男友

問到外間盛傳Jacqueline是第三者,Deep只說:「佢係我簕好朋友,大家間中會食飯,我覺得傳佢係第三者好無辜,同埋我好清晰,我同佢(胡定欣)分開,唔關第三者事,其實一段感情唔可以開花結果,唔關任何人事,只係自己簕問題。(你同Jacqueline有冇發展機會?)我依家只會專注事業,唔會再花時間効感情上,除冲唱歌,我希望拍打戲,因為自己効武術方面有天分,依家仲學緊體操。(你發生咁多事,胡定欣都効你身邊支持,驚唔驚畀人話你係負心漢?)我好多謝佢,但我覺得男女之間簕感情係無錯同對,我衷心祝福佢,希望佢搵到一個彻佢簕男朋友。」另一當事人胡定欣在截稿前,仍未聯絡上,但據知她獲邀出席節目《15/16》,今日會進行錄影。

莊:唔會刻意避忌

至於被傳是第三者的Jacqueline,對於好友吳浩康分手一事,她說:「我覺得一段感情有問題,係兩個人之間簕事,唔關第三者事。(怕唔怕畀人誤會?)唔怕,呢個世界唔係男人就係女人,我諗大家暫時都冇發展可能,至於日後會點,我冇諗過,因為我㳜已經係朋友,唔會去諗再進一步,不過我唔會因為呢件事而避開佢。」

太陽報 15/08/2006 (中國香港)



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。